Sportieve en culturele activiteiten in december

Dinsdag 6 december 2022

Beste ouder(s), verzorger(s),

In december worden er weer leuke sportieve en culturele activiteiten georganiseerd!

- Bij het clubhuis Feyenoord op het Afrikaanderplein vinden dagelijks sportieve evenementen plaats (15.00 - 17.00 uur)

* Maandag; Instuif sport- & spelactiviteiten

* Dinsdag; Voetbalpartijen

* Woensdag; Hockeyclinic / Instuif sport- & spelactiviteiten

* Donderdag;Panna voetbal / Instuif sport- & spelactiviteiten

* Vrijdag; Hockeyclinic / Feyenoord Wijktraining (15.30 - 17.00 uur)

- Voetbal op woensdag 7 december van 15.30 uur tot 17.00 uur gratis mee met Gernot Trauner (Feyenoord). Sportplaza - Oldegaarde 21.

In het inpandige café in het nieuwe Luxor Theater, Café Dox, is er elke tweede woensdagmiddag van de maand een kinderprogrammering met de leukste activiteiten. De activiteiten zijn gratis toegankelijk en de kinderen krijgen een drankje en een gratis snack.

- Woensdag 28 december, 14.00 uur: Music Moves (8+), met Music Moves gaat Rotterdamse artiest Rass King samen met de kinderen eigen muziek maken. Door verschillende bewegingen te koppelen aan figuren, ontstaan er vanzelf ritmische patroontjes.

Veel plezier!