De Schalmbieb is  open!

De Schalmbieb is open!

Maandag 4 september 2023

Beste ouders/verzorgers,

Wist u dat de schoolbieb open is sinds 4 september...? Dit schooljaar is de bieb op maandag en woensdag geopend om 14.15 uur. Uit onze administratie is gebleken dat een aantal kinderen niet alle boeken van het vorige schooljaar heeft ingeleverd. Doe dit zo snel mogelijk! Wil je weten of jij nog boeken thuis hebt van vorig schooljaar? Kom dan even langs.

Alle leerlingen van de Schalm zijn automatisch lid van de bibliotheek en dat kost helemaal niets. Het enige wat wij er in ruil voor terug vragen, is dat er zuinig met de boeken wordt omgegaan én dat we ze weer terug krijgen. Daar hebben we de hulp van ouders hard bij nodig. Misschien kan u thuis uw kind helpen herinneren dat de biebboeken weer ingeleverd moeten worden. Ook is het handig om thuis een vaste plek af te spreken waar de biebboeken moeten liggen. Dan raken ze ook niet zo snel kwijt.

Wij wensen iedereen veel leesplezier,

het biebteam