Koffieochtend

Dinsdag 30 augustus 2022

Beste ouders/ verzorgers,

Op de Schalm houden we iedere maandag-, dinsdag- en donderdagochtend een koffieochtend van 8:30-9:00 uur

De koffieochtend wordt gehouden in de ouderkamer en is bedoeld om even samen te komen, andere ouders te ontmoeten en even gezellig bij te praten.

De medewerker ouderbetrokkenheid initieert het gesprek over school, huis en onderwijs en opvoeding. De sfeer is ongedwongen en intiem.

Regelmatig worden er bijeenkomsten gepland na een koffieochtend. De planning staat op het infobord bij de ouderkamer. Ook wordt dit via de Schalmapp verstuurd.

De ouderkamer bevindt zich op de begane grond naast groep 5.

Op de woensdagochtenden houden we de koffieochtend bij mooi en droog weer, buiten op het achter-schoolplein, bij de betonnen tafels. Bij koud en regenachtig weer houden we dit in het teamkamer op de eerste verdieping.

U bent van harte welkom!

Hartelijke groet,

Debbie Gerharts