vieringen dankzij de ouderbijdrage

Maandag 4 april 2022

Beste Schalmen,

De kunstweken liggen net achter ons. We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor Pasen en de Koningsspelen. We verheugen ons heel erg op de normale omstandigheden waaronder we de vieringen weer kunnen doen.

Het schoolbudget is niet voldoende om zulke leuke dingen op te tuigen, maar dankzij de ouderbijdragen zijn we in staat om elke happening iets speciaals te doen!

Er is een kleine groep ouders dat krap bij kas zit. Het schoolfonds is dan ook niet verplicht. Toch zijn er ook voor hen mogelijkheden om de betaling te voldoen. Wij willen op school daar heel graag bij helpen.

De groep betalende ouders wordt steeds groter en is ruim in de meerderheid. Een aantal doneert zelfs meer dan het gevraagde bedrag. Daar zijn we hartstikke blij mee!

We merken dat ons nieuwe betalingssysteem daarbij helpt. Tegenwoordig krijgen jullie via de mail een link naar WIS Collect en is de overboeking zo gepiept. Super!

Met een tevreden groet,