Informatie over de rapportendag van 9 maart (groepen 3 t/m 7)

Maandag 8 maart 2021

Beste Schalmen,

Morgen gaan jullie weer in gesprek met de groepsleerkrachten. We verheugen ons op dat contact. Helaas moeten we ook dit keer via Whatsapp bellen. Live zou zoveel beter zijn geweest, maar dat kan nog niet.

Willen jullie er alsjeblieft op tijd klaarzitten?
Er zijn ouders voor én na jullie die we allemaal op tijd willen spreken.

We hebben ons tijdens de online- lessen vooral gericht op de kernvakken. Veel items uit het rapport blijven dus leeg. Maar er is genoeg te bespreken.

We merken dat de Schalmpies tijdens het thuisonderwijs over het algemeen geen achterstanden hebben opgelopen. Sommigen zijn zelfs vooruit gegaan.

We evalueren deze periode met de kinderen, voor onszelf en met jullie. Dat zal zeker ook een onderwerp zijn van gesprek.

Enfin, we zijn blij om de Schalmpies weer in de klas te hebben. We zijn nu bezig met de middentoetsen van het Cito- leerlingvolgsysteem.
We zullen over die uitslag apart verslag doen. Daarover berichten we later meer.

Tot morgen!

Met een tevreden elleboog,