Lot stelt zich voor

Vrijdag 1 maart 2024

Hi allemaal,

Vanaf deze week mag ik bij Juf Simone in 1/2C mijn eerste stappen zetten binnen het onderwijs. Allereerst; wat een gigantische achtbaan is het nu al na een paar dagen, maar wel een hele leuke!

Mijn naam is Lot van de Laar en waar ik voorheen een studie vrijetijdsmanagement heb gevolgd en werkzaam in de retail was, begon dat gevoel om juf te worden steeds meer te knagen, (((ik denk wel een langgekoesterde droom te benoemen.))) Ik besloot er maar gewoon ruimte aan te geven; het onderwijs in!

Ik volg een zij-instroom traject via de Thomas More Pabo en Echt Onderwijs en dus ook gelijk in de praktijk, hier, binnen de muren van OBS de Schalm. Die combinatie van leren op school, maar vooral het gelijk in de klas leren en ervaren, werkt voor mij heel goed, ik leer heel graag in de praktijk.

Ik ben er iedere week van woe t/m vrijdag & voor nu; tot snel in de gangen van deze nu al gezellige school