Mooie ontwikkelingen

Maandag 12 februari 2024

Beste Schalmen,

We willen jullie op de hoogte brengen van een paar fijne gebeurtenissen in de afgelopen weken.

Onderwijskwaliteit
Het begon met een bezoek van 4 functionarissen van ons bestuur. Deze medewerkers van de afdeling onderwijskwaliteit hebben alle groepen bezocht, met kinderen, ouders, leraren en de directie gesproken en al onze documenten tegen het licht gehouden. Ze hadden veel complimenten over voor onze fijne school.

Formatie
We hebben ook versterking gekregen van de crew. Meester Kamiel Arents heeft zijn diploma gehaald en wil gelukkig graag bij ons blijven. Juf Lot van de Laar komt als zij- instromer werken in de onderbouw. Ze is heel enthousiast. Dat vinden we hartstikke leuk.

Kleutergroepen
Er zijn zoveel inschrijvingen geweest dat wij na de voorjaarsvakantie starten met groep 1/2c. De ouders zijn op vrijdagochtend op de koffie gekomen. We mochten toen uitleggen wat ons plan van aanpak was. Zij hadden daar lovende woorden voor over en daar waren wij dan weer heel blij mee.

Met een vrolijke groet,

Crew OBS De Schalm