Schoolmaatschappelijk werk

Maandag 2 oktober 2023

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),

Wij zijn Caroline Teepe en Birgül Atas, en wij zijn beide schoolmaatschappelijk werkers op basisschool de Schalm. Caroline is aanwezig op dinsdag en Birgül op vrijdag.

Als smw-ers zijn wij er ter ondersteuning van (voor)school, ouder(s) en/of verzorger(s) en leerlingen.

U kunt bij ons terecht als u vragen of zorgen heeft over alle zaken die invloed hebben op de ontwikkeling van uw kind. Het schoolmaatschappelijk werk biedt hulp, advies en ondersteuning. Ook kunnen we een ondersteunende rol spelen door met kinderen zelf in gesprek te gaan. Dit uiteraard alleen met toestemming van de ouder(s) en/of verzorger(s) en als het kind dit ook prettig vindt.

Maandelijks zult u een nieuwsbrief vanuit het schoolmaatschappelijk werk via de school ontvangen met elke maand een ander thema.

U kunt met één van ons in contact komen via de leerkracht of de intern begeleider, maar u mag ook direct contact met één van ons opnemen door te bellen of appen naar: Caroline 06-49334821 of Birgül 06-24920083

Met vriendelijke groet,

Caroline en Birgül