Wat vinden kinderen van 'kleine leugentjes' van ouders?!

Dinsdag 5 september 2023

Beste ouder(s), verzorger(s),

In het dagelijks leven vertellen ouders regelmatig een klein leugentje: “De koekjes zijn op”, “Netflix heeft een storing”. Maar wat vinden kinderen eigenlijk als ouders leugentjes vertellen?

Wij zijn op zoek naar kinderen tussen 8 en 12 jaar die mee willen helpen om een nieuw meetinstrument te ontwerpen die de mening van kinderen over ouderlijk liegen in kaart brengt.

We organiseren 3 bijeenkomsten (eind september, eind oktober en eind november) van maximaal 2 uur op school (OBS de Schalm) met een groep van 10 kinderen.

We willen uw kind als bedankje een waardebon van 25 euro aanbieden na deelname.

Lijkt het uw kind leuk om mee te doen of wilt u meer informatie?
Scan de QR-code (zie bijlage), klik op de link (https://tinyurl.com/5xprmmsv) of stuur een email naar erasmus-family-lab@essb.eur.nl.

Erasmus Family Lab
Erasmus Universiteit Rotterdam