KAAPSE SUMMER SCHOOL ; DREAM WITHOUT LIMITS

Donderdag 13 juli 2023

Beste ouder(s), verzorger(s), Rondom Keti Koti geeft de Kaapse Summer School vanaf 24 juli een serie workshops: Urban Dance, Rap, Spoken Word, Fashion & Design, Film & Script of Theater. De workshops worden gegeven door professionele docenten van House of Urban Arts, op maandag- en donderdagmiddag in buurthuis Het Steiger (Fruitlaan 6, Katendrecht). De lessen zijn tussen 13.30 – 17.00u. Iedere les duurt 1 uur en 15 minuten. Theaterlessen duren twee uur. De Summer School is bedoeld voor kinderen van 10 – 15 jaar en wordt afgesloten met een spetterend optreden op 10 september. Je krijgt toegang tot een eigen online-community en bij de 1e les krijg je een gratis T-shirt. Er is toestemming van u als ouder/verzorger nodig en 6 van de 8 lessen aanwezig zijn is noodzakelijk. Opgeven kan via info@kaapsekringen.nl of loop even binnen bij Het Steiger. Op de foto kunt u lezen welke informatie de organisatie nodig heeft voor de opgave.