De Grote Rekendag

Zondag 4 juni 2023

Sinds dit schooljaar staat het vak rekenen prominent op ons programma.

Onder aanvoering van onze stuurman Robert Rijneveld hebben we een rekenplan geschreven, nieuwe methodes aangeschaft, het aantal lesuren uitgebreid, onze didactiek bijgeschaafd en heel veel concreet materiaal aangeschaft.

Na een jaar heel hard werken zijn de eerste resultaten zichtbaar. Reden voor een feestje! Robert, Dilan en Sandy (onderwijsexperts) hebben samen met de crew keihard gewerkt aan De Grote Rekendag met als thema 'De Afvalparade'.

We gaan nog evalueren, maar 1 ding weten we zeker. Dit is voor herhaling vatbaar!!

Een groot compliment aan de Schalmpies die gemixt en in grote vrijheid gezamenlijk hebben gewerkt aan tal van rekenopdrachten door de hele school en de omgeving. Dat ging gepaard met groot enthousiasme. De hele dag door!

Met trotse groet,

Crrew OBS De Schalm