Nieuwe leden gezocht voor de ouderraad

Zaterdag 3 juni 2023

Lieve mama's en papa's,

De ouderraad is op zoek naar nieuwe leden. Het liefst willen we minimaal 1 à 2 ouders per groep. De ouders die er nu in zitten komen voornamelijk uit de bovenbouwgroepen. Het zou fijn zijn om ouders uit elke groep te hebben zodat alle groepen vertegenwoordigd worden door ouders in de OR. Ouders zijn achter de schermen hard nodig bij allerlei zaken.

Wat doet de ouderraad:
Een aantal keer per jaar vergaderen we samen over bijvoorbeeld de schoolfotograaf, de feestdagen en wat daar allemaal bij komt kijken waar de ouders aan meehelpen. Zoals de school versieren met kerst en sinterklaas. Helpen bij de koningsspelen en Pasen met de voorbereidingen.

Wilt u een keer een ouderraad vergadering bijwonen zodat u de OR leden kunt ontmoeten en al u vragen kunt stellen onder het genot van een kopje thee/koffie dan bent u van harte welkom.

We houden u op de hoogte wanneer er weer een ouderraad vergadering is.

Hartelijke groet,

De ouders uit ouderraad