Afscheid twee toppers

Zaterdag 3 juni 2023

Debbie en Edwin maken volgend jaar geen deel meer uit van onze crew. We nemen afscheid van een toegewijde medewerker ouderbetrokkenheid en een meesterlijke leraar!

We vinden het ongelofelijk spijtig. Deze twee collega's hebben zich met hart en ziel aan hun taak gewijd en hebben het allerbeste van zichzelf gegeven. Mede door deze kanjers is onze school nu de fijne, veilige, leerzame plek voor onze kinderen.

Maar we begrijpen hun beslissing. Het wordt tijd voor iets anders, voor een volgende stap. Wat voor de Schalmpies geldt, geldt immers ook voor ons. We blijven een leven lang leren en soms is daar een nieuwe uitdaging voor nodig.

We kunnen ons goed voorstellen dat jullie ook waarderende woorden over hebben en straks persoonlijk afscheid willen nemen. Als dat het geval is, stuur dan ajb een mailtje naar pamela.tjonappian@obsdeschalm.nl

We treffen de voorbereidingen en zullen jullie zo spoedig mogelijk laten weten wanneer daartoe de gelegenheid zal zijn.

Met vriendelijke groet,