Dromen Durven Doen

Donderdag 1 juni 2023

Beste, lieve ouders/ verzorgers en leerlingen van de Schalm,

Na 14,5 jaar te hebben gewerkt bij OBS de Schalm, heb ik besloten om mijn droom na te jagen. Mijn droom is al lange tijd om ooit terug te keren naar het eiland Bonaire waar ik ben opgegroeid, om iets terug te doen voor het eiland waar ik zo van houd.

Dit betekent concreet, dat ik na de zomervakantie niet meer terugkom op de Schalm. Het plan is dat ik samen met mijn partner & kat, eind van dit jaar/ begin volgend jaar naar Bonaire zullen emigreren.

Alvast wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor de fantastische 14,5 jaren die ik hier op de Schalm met jullie heb mogen beleven. Ik kan terugkijken naar een geweldig leuke tijd waar ik met zoveel mooie leuke lieve ouders, kinderen en collega’s heb gewerkt.
Mooie herinneringen draag ik met mij mee, die ik altijd zal blijven koesteren.

Zoals we in het Papiaments zeggen: Masha danki par tur kos, i kisas nos lo topa otro den Boneiru. Semper Bon Bini!
(Bedankt voor alles en misschien zien we elkaar op Bonaire. Altijd welkom!)

Warme groet,

Debbie Gerharts