Groep 8 behaalt goede eindscore!

Woensdag 17 mei 2023

We zijn oh zo trots!

Net als de afgelopen jaren heeft groep 8 in april de IEP- eindtoets gemaakt. Deze toets meet de verplichte vaardigheden Lezen, Taalverzorging en Rekenen. De score die het kind behaalt ligt tussen de 50 en 100 en op basis hiervan wordt er een schooladvies gegeven. De gemiddelde score van alle leerlingen zegt ook iets over het onderwijs op de Schalm en is voor ons als school ook erg belangrijk!

Onze leerlingen hebben dit jaar weer hun uiterste best gedaan en hebben met elkaar een prachtig resultaat behaald. Gemiddeld haalden zij een score van ruim 80 punten en dit ligt zelfs boven het landelijk gemiddelde.

Het allerbelangrijkste vinden wij natuurlijk de persoonlijke groei die ze hebben doorgemaakt. Vrijwel alle kinderen zijn boven zichzelf uitgestegen!

Meester Rob heeft vandaag de adviezen met zijn leerlingen besproken en de IEP- leerlingrapporten meegegeven. Zet het gebak en de limo dus maar klaar!

Met tevreden groet,

De crew