Kerst op De Schalm

Maandag 18 december 2023

Beste ouder(s), verzorger(s),

Vandaag hebben de oudste kinderen uit het gezin een brief mee naar huis gekregen met alle informatie over de kerstactiviteiten.

Donderdag 14 december; kerstcrea

Op donderdag 14 december worden er in de klassen de mooiste kerstcreaties gemaakt.

Woensdag 20 december; kerstoptreden

Op woensdag 20 december verzorgen alle groepen een spetterend kerstoptreden. Alle ouders, maar natuurlijk ook opa's en oma's zijn van harte welkom. Het optreden start om 9.00u in het speellokaal en zal tot ongeveer 10.00u duren.

Let op; deze dag gaan de leerlingen gewoon tot 14.15u naar school.

Woensdag 20 december; kerstdiner

Op 20 december wordt ook het kerstdiner in de klas georganiseerd. De deur gaat om 16.50u open, om 17.00u start het diner. Om 18.30u kunt u uw kind weer ophalen.

Als de leerlingen genieten van het diner kunnen de ouders in de bibliotheek terecht voor een hapje en een drankje.

Donderdag 21 december; de laatste loodjes....

Op donderdag 21 december gaan we nog een ochtendje naar school en start om 12.15u de vakantie!

Vrijdag 22 december; vakantie!

Alle leerlingen zijn vrij.

Zet alle data en tijden in uw agenda.

Kerstgroet,

Team OBS De Schalm